Пример за дипломация

Теодорос Пангалос, 70-годишен член на гръцкия парламент, получил три бутилки вино като подарък за Новогодишните празници с най-добри пожелания от посланика на Израел в Гърция, Али Giachia.
Пангалос обаче върнал този подарък и се отблагодарил на посланика със следното писмо:
„Уважаеми г-н Посланик,

Благодаря Ви за 3те бутилки вино, което ми изпратихте като празничен подарък. Пожелавам на Вас, Вашето семейство и всички в посолството Щастлива Нова Година. Нека доброто здраве и напредъка бъдат с всички вас.

За нещастие, аз забелязах, че виното, които сте ми изпратили е било произведено в Голанските възвишения. Винаги са ме учели да не крада и да не се приемам вещи, които са били предмет на кражба. Така, че аз няма как да се приеме този подарък, и трябва да Ви го върне обратно.

Както знаете, Вашата страна е окупирала незаконно Голанските възвишения, които принадлежат на Сирия според международното право и редица решения на международната общност.

Аз се възползвам от възможността изразя своята надежда, че Израел ще намери своята сигурност в рамките на международно признати граници и, че възможността за терористични действия в територията на Израел от страна на „Хамас“ или която и да е друга организация ще бъде премахната, но аз също се надявам, че Вашето правителство ще престане практикуване на политиката на колективно наказание, която се е прилага в миналото масово от Хитлер и неговите войски.

Действия, като случващото се тези дни в ивицата Газа напомня на гръцкия народ за холокоста в Kalavrita, Доксат, или Distomo и разбира се, в гетото на Варшава.
С тези мисли позволете ми да изразя към Вас моите най-добри пожелания за Вас, израелския народ и всички хора по света. “

Атина, 30/12/2008

Теодорос Пангалос, член на Европейския парламент (Гърция)

Уикипедия ни казва, че гръцкото име Θεόδωρος (Theodoros) означава „дар от Бога“ (от гръцки Θεός думи, (теос) „Бог“ и δώρον (Doron) „подарък“ думи. Пангалос изглежда е „дар на Божията дипломация“.

Източник

Posted on януари 26, 2010, in Заселници. Bookmark the permalink. има 1 коментар.

  1. Има и достойни хора все още!

Вашият коментар

